RSS

Över 10.000 nedladdningar

22 Nov

Den 7 juni 2010 publicerade jag det schemaläggningsark jag hade skapat under våren. Det är alltså nästan fem och ett halvt år sedan. Nu har jag räknat efter och kan se att sammanlagt har de olika alternativen laddats ner 10.875 gånger. Och det är fortfarande flera nedladdningar varje dag! Jag måste erkänna att det är en häftig känsla när jag tänker på att folk faktiskt har brytt sig om att ladda ner det, att jag gjort något som andra kan ha nytta av.

 
3 kommentarer

Publicerat av på 22 november 2015 i Jobbet, Schemaläggning

 

Etiketter: ,

3 svar till “Över 10.000 nedladdningar

  1. Henrik Sundström

    07 januari 2017 at 13:40

    Kul! Bra jobbat!

     
    • Maths

      08 januari 2017 at 16:12

      Det är helt fantastisk! Nu är det över 14.000. Jag använder själv mest program med fri och öppen källkod, så det här är mitt sätt att göra något som andra kan ha nytta av utan att behöva betala skjortan.

       
      • Henrik Sundström

        08 januari 2017 at 19:18

        Roligt att höra! Jag använder också helst fri och öppen mjukvara. Tyvärr har jag inte bidragit med kod men jobbat politiskt och med opinion.

         

Kommentera

 
