RSS

Frånvaro på grund av sprucken blindtarm

25 Mar

Sex dagar utan att ha suttit vid en dator. Det är många år sedan det hände senast! Anledningen är att min blindtarm sprack förra helgen och att jag sedan tillbringat veckan på sjukhus.

Ett stort tack till den duktiga och glada personalen på Huddingesjukhus för den vård jag fick!

Nu har jag ett par veckor på mig att kurera mig innan det är dags att jobba igen. Vi får se hur jag kommer igen med bloggandet, men det lär bli mer efter hand som orken kommer tillbaka.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 25 mars 2012 i Diverse

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
