RSS

Kört för Com Hem

23 Okt

Jag har haft mycket strul med mitt bredband och min telefoni hos Com Hem sedan månadsskiftet juli-augusti. [1, 2, 3] Så förra helgen ringde jag igen och talade om att de hade en vecka på sig att lösa sina problem, annars skulle jag gå till någon annan.

Nu har det gått en vecka och en tekniker har varit här. Men igår var det ett sex timmar långt avbrott och idag har vi haft flera täta små avbrott. Därför överger jag nu Com Hem. Vid första bästa tillfälle tar jag kontakt med Telia, eftersom jag har ett uttag till dem på andra sidan rummet. Jag hoppas då på att deras tjänst ska hålla en högre kvalitet.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 23 oktober 2011 i Diverse

 

2 svar till “Kört för Com Hem

  1. Hund

    23 oktober 2011 at 21:34

    Lycka till! Du får uppdatera oss och berätta hur det går sen. 🙂

     
    • Maths

      24 oktober 2011 at 17:12

      Absolut! Jag har fått en utskick från Telia där det står: ”Någon kväll under de närmaste dagarna kommer vi att knacka på hos dig.” Det kom under förra veckan och passar väl ganska bra, tycker jag. 🙂

       

Kommentera

 
