RSS

Intresset för schemaläggningsarket

30 Nov

Det är nu snart fem månader sedan jag lade upp mitt schemaläggningsark. Och tydligen är det något som intresserar folk, för det är ofta någon som söker på ord som ‘personalschema’ eller ‘lägga schema’ och hamnar på just den sidan. Idag när jag kollade hur många som laddat ner någon av de båda filerna, visade det sig att det är 154 stycken. Jag hoppas att det har kommit till nytta. 🙂

Jag tycker också att det är kul att man har laddat ner båda formaten ungefär lika mycket. Det skulle nämligen betyda att det är ganska många där ute som använder sig av kontorsprogrammet OpenOffice. Eller har man helt enkelt bara valt fel? Ett annat alternativ kan vara att man nu har upptäckt OpenOffice.

Hur som helst så blir jag glad över den här statistiken. 🙂 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 30 november 2010 i Diverse, Schemaläggning

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
