RSS

Påsk och pyssel i år igen

14 Mar

Den senaste veckan har jag märkt här på bloggen att det börjar närma sig påsk. Fem dagar har min fråga om påskpyssel är pedagogik fått flest träffar. De andra två har den varit på andra plats. Så nog lever påsken på dagis!

Det framgår ändå att inte bara påsken har en stark ställning på dagis, det har pysslet också. Och även mina småttingar kommer att få göra likadana kycklingar som förra året.

Så min fråga står kvar även i år. Är det någon som har ett bra svar? Kan man göra något vettigt av påsken inom barnomsorgen? Inte minst gäller min fråga för 1- och 2-åringar. Hittar ni något under ert googlande, så hör gärna av er.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 14 mars 2010 i Jobbet

 

Etiketter: , , , ,

Kommentera

 
